2013. október 13., vasárnap

Szalonnás-tofus tojáslepény


Szeretem a lepényeket, de tojásból még sohasem készítettem. Ezt a receptet az öcsém barátnőjétől lestem el, aki vasárnap este 10 perc alatt alkotta ezt a csodát a konyhában. Először az illatra lettem figyelmes, aztán amikor a tányéron megláttam leesett az állam. Ahány ház, annyi szokás mondja a mondás. Ez a megállapítás igaz a konyhákra is, de éppen ettől izgalmas a főzés. Nem is beszélve arról, hogyha mással együtt alkotunk valamit, az mindig nagyobb öröm.

Köszönet Mosolycsajszinak a recepért!

Hozzávalók:
3 tojás
10 dkg szalonna
5 dkg metélőhagymás tofu
olívaolaj
só, bors
kapor


Elkészítés:
Kis olívaolajon megpirítjuk az apróra vágott szalonnát, majd hozzáadjuk a metélőhagymás tofut és azt is megpirítjuk. A tojást felverjük és sózzuk, borsozzuk és kaprot morzsolunk bele, majd a serpenyőbe öntjük és fedővel lefedve lassú tűzön megsütjük. Fontos, hogy fedőt tegyünk rá, hiszen akkor jön fel lepénynek. Melegen tálaljuk és zöldségekkel fogyaszthatjuk.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése