2013. szeptember 18., szerda

Születésnapi meglepetés, azaz egy asztalnyi kézműves bonbon




Minden évben öregebb lesz az ember, már én is sokadjára töltöm a be a tizennyolcadik születésnapot. Születésnapom előestéjén egy különleges ajándékkal leptek meg, amire nem számítottam.


Az ajándék egy asztalnyi, pontosabban 168 db darab 42 féle ízű bonbon volt, kedvenc csokimanufaktúrámból, azaz a Lady Lavendertől. Hogy meg voltam-e lepve? Szóhoz sem jutottam, aztán mint lelkes gasztroblogger nem bírtam megállni és fotóztam.


 Majd túl az első öröm könnyeken és a csoki okozta "sokkon" elkezdtem kóstolni őket. Makadámdiós, fügepálinkás, levendulás, chillis, füstös teás, öt fűszer keverékes, rózsaborsos, citromolajos, fahéjas,


mézeskalácsos, borsmentás, vaníliaborsos, szőlőpálinkás, fügepálinkás, áfonyás, epres, cseresznyés, orgonás, levendulás és még sorolhatnám az ízesítéseket. A szemem alig bírt betelni a látvánnyal a különböző ízű és formájú bonbonok láttán.


Igazi különleges és vidám este lett, amire még 80 évesen is fogok emlékezni, mint ahogyan ezeknek az isteni bonbonoknak az ízére is.


Valamint, azt sem fogom elfeledni, hogy van egy ember, aki feltétel nélkül hisz abban, hogy a gasztronómia iránti szerelmem gyümölcsöző lehet mások számára. Ezúton szeretném neki ezt az ajándékot és a belém vetett hitet megköszönni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése