2013. augusztus 4., vasárnap

Levendula kézműves fagylalt, az ízek harmóniája



Idén is vágytam különleges ízű fagylaltra, egyszer csak szembe jött velem egy forró nyári szombat délutánon a körúton. Az már csak hab a tortán, hogy a levendula az egyik kedvencem és gyakran használom bonbon készítéskor.


 A Levendula fagyizó külsőre is megragadott, az előtte fehérre festett székekkel, kerékpárral és nagy levendula mezőt ábrázoló festménnyel, bent  a fehér és lila  színekkel  és az eredeti kiegészítőkkel.


Az üzletben a bőség zavara fogadott, hirtelen alig tudtam választani a sokféle fagyi közül. 


A fagylaltok nem tartalmaznak mesterséges színezéket és aromákat, valamint bűnözhetnek az ételallergiások is , mert glutén-, cukor-, tej- és laktózmentes fagylalt is van.


Megkóstoltam  a karamellizált fügét, a mentás málnát, a levendulás citromot. Nagyon finom volt az ízük, így egy hét után tegnap este szintén visszatértem és nem tudtam ellenállni a virágméznek pirított fenyőmaggal, a tihanyi camambertnek és a tokaji aszú teljesen levett a lábamról.


 Jó választás volt és tetszett a barátnőmnek is, akit szeretettem volna ezzel a finomsággal megismertetni. Ajánlom minden ínyencnek a Levendula fagyizót, hiszen nincs is jobb egy baráti beszélgetésnél, miközben hűsítő fagylalttal kényeztetjük magunkat, hiszen élni tudni kell.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése