2013. június 3., hétfő

Mennyei bonbonok, azaz a Lady Lavender csokoládé manufaktúra


Az idei Gourmet Fesztiválon az egyedi kézzel készített bonbonokat kerestem és megtaláltam Lady Lavendernél. Nagyon tetszett az elnevezése, ami kifinomult ízlést sugallt a csokoládé készítőjétől.


A mosolygós tekintetű Gulyás Gyöngyvér fogadott a harmóniát sugárzó standon. 
Nem tudtam betelni a bonbonok látványával, igyekeztem minél több félét megkóstolni. Közben beszélgetünk és Gyöngyvér elmesélte, hogy nagy álma vált valóra azzal, hogy saját csokoládé manufaktúrát hozott létre. Elmondta, hogy prémium minőségű természetes alapanyagokat használ és már számtalan receptet kísérletezett ki. Arra törekszik, hogy egyedi ízvilágot teremtsen.


Megkóstoltam a gorgonzolás, levendulás, rózsaborsos, mangós-currys, juhsajtos-medvehagymás, szarvasgombás és füstös bonbont. Gyöngyvér kíváncsi volt arra, hogy melyik ízlett a legjobban.


 Nekem a juhsajtos-medvehagymás jött be a legjobban és teljesen levett a lábamról. Minden ínyencnek ajánlom a Lady Lavendert, aki szereti az izgalmas csokoládé világot. Köszönöm Gyöngyvér az isteni ízorgiát és gratulálok, hogy valóra váltottad az álmodat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése