2012. július 9., hétfő

Édes élet gluténmentesen


Egy kis időre eltűntem, mert sok minden történt velem. Itt a nyár, a kánikula, a barátok, a család és a hajnalig tartó bulik. Elfeledkeztem-e finom ételekről? Főztem-e közben mások örömére? A válaszom igen. Furcsa az élet sokat játszik velünk, főleg akkor, ha nem is gondolnánk. Éppen azon gondolkodtam, hogy a hobbi szakácsságomat tökéletesre fejlesztem egy szakács iskola keretei között, hogy ne csak az irodalmi részhez legyen oklevelem. Majd kiderült három hete, hogy lisztérzékeny vagyok. A hír leforrázott. Én? Imádok enni és sütni is...  Szóval teljesen átálltam a  gluténmentes diétára és a kísérletezés fázisaiban  vagyok. Úgy gondolom, hogy ezt a diétát, amit egy lisztérzékenynek az élete végéig be kell tartania, fel lehet dobni és élvezetessé lehet tenni. Az oldal egy kicsit átalakul, de az ételek változatosak és hétköznapiak maradnak, a receptek mindenkinek szólnak majd, persze igyekszem saját praktikáimmal megkönnyíteni a sorstársaim életét. Keresem  az új ízeket és azt, hogyan tudom majd a régit finoman egészségesebb köntösben visszaadni. Ez egy új és izgalmas kihívás, most születnek majd az igazi csodák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése